[Talk-si] Označevanje odsekov cest

Damjan Gerli damjan na damjan.net
Tor Avg 18 23:08:02 BST 2009

Torej, če sem prav razumel, odseke cest ne označujmo.

LP
Damjan

PS: Na strani http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Sl:Map_Features povezava na Uradni list:... ne deluje pravilno. Pravilna povezava je http://www.uradni-list.si/1/content?id=5835 , obstaja pa še sprememba http://www.uradni-list.si/1/content?id=46639