[Talk-si] Označevanje delno zaraščenih poti

Igor Brejc igor.brejc na gmail.com
Sre Avg 19 13:58:44 BST 2009

Zdravo,

Jaz sem za podobne zadeve uporabljal trail_visibility (
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Key:trail_visibility ).
Problem pri vseh teh tagih je, da iz vsega rata mišmaš in je kasneje težko
narediti kakšno pametno pravilo ko hočeš narisati karto (npr. za Garmina ali
na računalniku), ki bi takšne manj prehodne poti risala drugače od
"normalnih".
En moj poskus v to smer:
http://igorbrejc.net/openstreetmap/making-my-own-hiking-map-with-kosmos

lp Igor