[Talk-si] Označevanje delno zaraščenih poti

Miha miha.urbanija na gmail.com
Sre Avg 19 13:32:56 BST 2009

Pred kratkim so odobrili
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:smoothnessopcija impassable
izgleda prava. Se nisem uporabljaj, zgolj tracktype in
surface. Primer je pot po S strani grebena iz Molnika na Orle, kjer je kar
nekaj vegetacije in prevrnjenih dreves, ki tam lezijo ze leta, ampak super
singlca.

Kolesarske (uporabi direktno http://www.opencyclemap.org/ oz. Open Map layer
na glavni OSM Map) - renderiranje je precej manj azurno kot Mapnik in
Osmarender, pa tudi server je precej bolj pocasen:

highway=residential/primary/...
cycleway=track (za loceno stezo)/lane (za pas na voziscu) oz. opposite_*
(glej http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:cycleway)

Zal je le ena kategorija za obe strani ulice. Jaz v tem primeru uporabim
nizjo kategorijo (brez oz. lane).

Poglej si npr. Celovsko mimo Tivolija (
http://www.openstreetmap.org/?lat=46.05753&lon=14.506&zoom=15&layers=00B0FTF),

LP,