[Talk-si] Dovoljenje za uvoz meje

Ales rom gabrce na gmail.com
Čet Avg 20 17:56:06 BST 2009

Roman, zelo dobro si zadel.
Ko sem se pogovarjal z GURS so ves čas trdili, da so njihovi brezplačni
podatki na voljo vsakomur. Tudi OSM sem jim dovolj podrobno opisal, da vedo,
kaj bo s temi podatki. (tudi sedaj se zavedajo, da ni sledljivosti) Prav
tako sem jih seznanil s CC licenco pod katerimi so na voljo OSM podatki. Kar
se tiče njihovih pogojev uporabe pa pravijo, da prvenstveno veljajo za
podatke, ki jih nekdo pridobi za plačilo in preprečujejo preprodajo. Vem, da
bi se pravniki zgrozili nad tako dikcijo, ampak ....
Ustno, so mi trije različni zaposleni z GURS zagotovili, da naj jih kar
uporabimo. Kljub temu sem vztrajal naj to napišejo, saj previdnost ni nikoli
odveč. Povedali so mi, da je tudi njihov interes, da je meja čimbolj
natančno označena.
Če mene vprašate, verjamem, da je e-sporočilo v tem primeru dovolj in ne
potrebujemo papirne odločbe ali kaj podobnega.

Verjetno nas čaka le še sladko delo. Uvoz celotne meje, nato pa preverjanje,
koliko se razlikuje od že vnešene. Morda bi vsakdo vzel eno državo in jo
natančno obdelal. Kolikor sem sam gledal tudi meja z Avstrijo nekje ni
najbolj natančna.

Hvala, Aleš