[Talk-si] Dovoljenje za uvoz meje

Stefan Baebler stefan.baebler na gmail.com
Sob Avg 22 09:40:19 BST 2009

S kompromisom se strinjam, je pa treba upoštevati, da bo eventuelen
rollback na prejšnjo (trenutno) mejo najbrž trivialen le zelo kratek
čas.
Potem pa bo najbrž državna meja razsekana in uporabljena kot del mej
[1] raznih občin in drugih upravnih mej v sosednjih deželah ali pa
tudi spremenjena (če bo kje kdo presodil, da je drug vir boljši bo to
mejo izbrisal ali pa različna vira povprečil).

Zato predlagam, da za začetek mejo le uvozimo, dele združimo v novo
relacijo, staro mejo in relaciji [2] pa zaenkrat pustimo
nespremenjeni. GURSu to oznanimo, jim pošljemo link (do zemljevidov in
download vektorjev) in počakamo na njihovo mnenje. V primeru
nasprotovanj bo rollback enostaven, sicer pa lahko zadeve počasi
začnemo urejati naprej.

lp,
Štefan

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:boundary