[Talk-si] Dovoljenje za uvoz meje

Igor Brejc igor.brejc na gmail.com
Sob Avg 22 12:05:15 BST 2009

Stefan Baebler wrote:
> Zato predlagam, da za začetek mejo le uvozimo, dele združimo v novo
> relacijo, staro mejo in relaciji [2] pa zaenkrat pustimo
> nespremenjeni. GURSu to oznanimo, jim pošljemo link (do zemljevidov in
> download vektorjev) in počakamo na njihovo mnenje. V primeru
> nasprotovanj bo rollback enostaven, sicer pa lahko zadeve počasi
> začnemo urejati naprej.

Se strinjam, verjetno najbolj varna opcija. No, potem tisti, ki so
izrazili željo po delu na uvozu meje, lahko kar začnejo :)

Ales rom wrote:
> Morda ena utopična želja? Oni nam donirajo ortofoto posnetke za
> Slovenijo, ki jih potem postavimo na nek lokalni strežnik in
> uporabljamo kot pripomoček tam, kjer sedaj yahoo ni uporaben.
> Kar naenkrat bi se nam pojavila mesta, ki jih sedaj skoraj ni.
> Utopija, morda tudi ne???
V bistvu bi potrebovali geopedio (http://www.geopedia.si/), tako kot se
zdaj uporablja Landsat in Yahoo. V utopičnem scenariju bi naredili npr.
JOSM plug-in za uvoz ortofoto (pa tudi drugih slojev), s posebno
projekcijo (po moje tukaj gre za Gauss-Kruegerjevo).
Počakajmo, da vidimo kaj se bo zgodilo z našo mejo ;)

lp Igor

--
http://igorbrejc.net