[Talk-si] Dovoljenje za uvoz meje

Stefan Baebler stefan.baebler na gmail.com
Ned Avg 23 22:52:46 BST 2009

Ha, pri ogledu obstoječih relacij [1] sem opazil svežo južno mejo,
uvoženo iz wikimedie, s prošnjo po izboljšavi:

Urejeno ob:     nedelja, 23. avgust 2009 20:02 +0000
Uredil:         mvrban
Različica:      1
V paketu sprememb:      2234718
Oznake:
admin_level = 2
boundary = administrative
left:country = Slovenia
name = Border SI-HR
note = rough estimate in some places, please refine
right:country = Croatia
source = WIkimedia recif map

In avtorjev vnos v dnevnik:
http://www.openstreetmap.org/user/mvrban/diary/7626