[Talk-si] Dovoljenje za uvoz meje

Stefan Baebler stefan.baebler na gmail.com
Čet Avg 27 08:39:26 BST 2009

Super!

Hkvaška enklava:
http://www.openstreetmap.org/?lat=45.6902&lon=15.303&zoom=14&layers=B000FTFT&relation=218657
Slovenska eksklava na tromeji SI-HR-HU bo pa malenkost trši oreh:
http://www.openstreetmap.org/?lat=46.47186&lon=16.60426&zoom=15&layers=B000FTFT&relation=218657

Morda bi bilo dobro na wikiju dokumentirati postopek uvoza, vsaj kar
se tiče lokalnih posebnosti kot je npr pretvorba GK koordinat v WGS84.

lp,
Štefan