[Talk-si] Dovoljenje za uvoz meje

Damjan Gerli damjan na damjan.net
Čet Avg 27 09:14:01 BST 2009

Ok, za enklavo in eksklavo mislim bo treba počakati na dokončno
"spojitev" nove relacije z ostalimi, ko bomo brisali obstoječe meje.

Glede tagov jih lahko popravim, da bodo taki kot je napisano na wikiju.
Edino kar je na naloženih podatkih več je tag source:link na way-ih. Ga
pustim ali izbrišem? Če je še kakšen popravek na tagih kar sporoči/te,
da ne bomo večkrat popravljali...

Glede meje na morju sem jo jaz označil kot "Border SI-HR" in "Border
SI-IT". Ali obstaja tudi tu kakšen poseben tag?

Glede pretvorbe podatkov na hitro lahko povem, da sem najprej odprl SHP
file z programom gvSig in tu pretvoril koordinate iz Gauss-Kruegerjevih
v WGS84 s pomočjo 7 parametrov za celotno Slovenijo, ki jih nudi GURS
http://www.gu.gov.si/fileadmin/gu.gov.si/pageuploads/ogs/transformacijski_parametri.pdf
Nato sem shranjeni SHP spremenil direktno v OSM datoteko s
programom/skripto shp2osm.

Damjan