[Talk-si] Dovoljenje za uvoz meje

Igor Brejc igor.brejc na gmail.com
Čet Avg 27 15:03:31 BST 2009

Stefan Baebler wrote:

> Provokacija bi lahko bila tudu obstoječa sredinska črta... :)

Se strinjam, zato bi celotno območje označili kot disputed (npr. nekaj v
stilu http://meja.kje.si/files/MAIN6.jpg). Je pa tudi res, da se v
kartografiji pogosto označuje tudi dejanska "line of control", ki pa je...?

> Morske meje:
> maritime=yes

In tista meja ob/na Savudrijski obali - je to morska ali kopenska meja? ;)

lp Igor

--
http://igorbrejc.net