[Talk-si] Dovoljenje za uvoz meje

Stefan Baebler stefan.baebler na gmail.com
Čet Avg 27 11:35:57 BST 2009

2009/8/27 Igor Brejc <igor.brejc na gmail.com>:
> Hmmm... že nas vidim na udarnem Dnevniku HTV-ja:
> http://osm.org/go/0ILNRkR--?relation=218657
Any publicity can be good publicity :)

Ima pa OSM to edinstveno prednost, da lahko nazorno prikaže obe
varianti mej hkrati, česar drugi ne morejo.
Za to je potrebno le vzajemno razumevanje obeh strani in priznanje da
problem obstaja in da so pogledi nanj različni.
To zaenkrat imamo, lahko pa da bo publiciteta privabila koga, ki
takega razumevanja ne bo imel. :(

> Po moje bi bilo pametno ta del meje (od konca kopna v Piranskem zalivu
> naprej) umakniti iz OSM, drugače bo kaka vroča glava to hitro vzela kot
> provokacijo. Ali pa vsaj označiti, da gre za "disputed territory"
Provokacija bi lahko bila tudu obstoječa sredinska črta... :)

Bi se probal držal tega, da uvoženih podatkov ne bi spreminjali
(premikali, brisali...) ampak samo dopolnjevali (s tagi). Morda se kje
doda kak node, da se lahko priključi druge meje (na tromejah)

Del meje, ki je sporen (po obali Savudrije in na odprto morje):
disputed=yes
Ker pa mislim da se to še ne renderira nič drugače bi lahko za to
poskrbeli s kakim dodatnim tagom (npr Construction
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:construction ali čim podobnim,
morda celo z drugačnim admin_level tagom)

enklave in eksklave pa se označijo z ustrezno vlogo člana relacije
(role=enclave/exclave)

na vozliščih bi navedel samo source=gurs, na poteh pa vse kar so
zahtevali (vključno z linkom) a nekoliko razčlenjeno na več tagov
namesto enega samega dolgega taga.

Morske meje:
maritime=yes

lp,