[Talk-ba] Zdravo, i malo o meni

Rado van Ziegler srpskicrv at mail.ru
Tue May 30 12:55:17 UTC 2017

Zdravo Michal,

> (Molim te, ako je ikako moguće, da koristiš neki drugi mail za pristup
> konferenciji. Ovaj mi je otišao u spam (na Gmailu) zbog to ga što 1.
> radi se o domeni mail.ru 2. nije uspjela provjera autentičnosti (tako
> Gmail kaže, ne znam šta to u stvari znači)).
izvini, ali nemogu, jer mi je ovo stvarno jedini, privatni mail koji
koristim. Da Google nemože provjeriti autentičnost je odlično, jer kao i
kod yahoo-a i hotmail-a svi ostali mail provajdera, nedaju lične
informacije americi. Zato je za google i nekoliko drugih, mail.ru otrov.

Ozbiljno, samo još e-mail od firme u kojoj sam zaposlen mogu
upotrabljavati, ali nju nesmijem. Izvini, ali ćeš s tim morati živjeti...

na primer kod mene, sve mailove od google, yahoo i hotmail idu prvo u
spam... ali oni koju su mivažno, izvlačim s filterom.
> Kako? Imaš li primjer takve slike? Georeferenciranje pomoću plugina
iznajmio sam avion u 1998 i usliko sam prijedor z visine od 1500m, tih
slika sam nekako htio da georefernciram, šta nije uspijelo. Odkad je
google maps tu, to sve ide bolje i bolje, ali ipak je BING modernije i
bolje i brže.

> Ako ne bude drugih predloga u roku od recimo deset dana, počeću sa
> sistematskim prepravljanjem podataka na ovaj način jer postojeće
> stanje je blago rečeno haotično.
odlično. Ja sam za to, ili da se tag "name=..." neupotrebljava u bosni
nikako. samo sa predlogom jezika.
ali imamo i drugog problema. Ime gradove kao "Novi Grad", "Kozarska
Dubica" i "Stara Gradiška". Uvjek je bio neko, ko je te imena izbrisao i
postao stare imena ("Bosanski Novi", "Bosanska Dubica" i "Bosanska
Gradiška") .

> Ajmo nemojmo ulaziti u ovo ko je šta, za koga (ne)navija i zašto. Meni
> je lično svejedno, ali razumijem da ima ljudi kojima nije svejedno, iz
> raznih razloga. U kontekstu mapiranja te stvari su irelevantne i samo
> stvaraju tenzije.

bilo bi ljepo da tako i ostaje.
Odlično.
Hvala Michal

Nemam puno vremena da se brinem trenutno za OSM, ali će biti opet
vremena.....

samo još jedno pitanje: Koliko imamo trenutno korisnika u talk-ba grupi ?

s poštovanjem

Leonard