[OSM-talk-be] Fietspaden

Ivo van den Maagdenberg ivo.vdmaagdenberg at pandora.be
Fri Mar 26 21:23:45 UTC 2010

Ik begrijp je bezorgdheid aangaande de effecten voor routeplanners en sta
verder ook achter het idee om een goeie set afspraken omtrent het taggen
van fietspaden vast te leggen.

Zoals Erik, dacht ik, als voorstelde is het wellicht een goed idee eens
keer een workshop of bij een toekomstig osm cafe, speciaal rond dit
onderwerp in te richten.

Groeten,
Ivo