[OSM-talk-be] Webstek voor OSM-België?

Ben Abelshausen ben.abelshausen at gmail.com
Tue Mar 30 08:16:50 UTC 2010

filip,

op zich haal je zeker sterke argumenten aan vind ik; ik denk echter wel dat
we dan ook iemand mee moeten krijgen (en best meer dan één persoon) die iets
kent van web development!

als dit project doorgaat wil ik gerust domeinnaam en webruimte doneren! en
de de webruimte van belgacom zal niet volstaan als je een meer interactieve
website wil en niet puur html...

drupal is wel een mooi framework om een goeie website mee op te zetten

groeten,

ben abelshausen