[OSM-talk-be] Rise of the voetwegen

Guy Vanvuchelen guy.vanvuchelen at gmail.com
Wed Dec 2 17:59:26 UTC 2015

Om het nog wat moeilijker te maken: wat is zichtbaar. Als er juist 500 wandelaars over een stuk gras gelopen hebben is het heel goed zichtbaar.

Ooit verkende ik in maart een wegje dat op de kaart van onze gemeente stond. Ik kon het niet vinden.  Twee maanden later kwam ik er toevallig voorbij en toen bleek een hele hoop struikgewas opgeruimd te zijn en werd het dagelijks gebruikt.

Momenteel verken ik de knooppunten van de Getevallei. Daar kom ik regelmatig nieuwe (Trage?) wegen tegen waarvan je het bestaan niet zou vermoeden als er geen pijltjes stonden.  Maar ze zijn er en ze bestaan, zichtbaar of niet.

Guy Vanvuchelen