[Talk-br] Classificação de vias

Flavio Bello Fialho bello em cnpuv.embrapa.br
Quinta Junho 14 15:20:54 BST 2012

Alterei o Wiki. Agora as duas definições estão coerentes.

--
Flávio Bello Fialho
Pesquisador, Embrapa Uva e Vinho

--
Aviso de confidencialidade: Esta mensagem da Empresa Brasileira de
Pesquisa Agropecuária (Embrapa), empresa pública federal regida pelo

Confidentiality note: This message from Empresa Brasileira de Pesquisa
Agropecuária (Embrapa) a government company established under Brazilian
law (5.851/72) is directed exclusively to its addressee and may contain
confidential data, protected under professional secrecy rules. Its
unauthorized use is illegal and may subject the transgressor to the
law's penalties. If you're not the addressee, please send it back,
elucidating the failure.