[Talk-cat] Sobre sortides d'autopistes i altres vies

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Fri Jan 9 07:03:21 UTC 2015

Bones,

Responc entre línies

El dia 7 gener de 2015, 16:40, SMP SMP <smp.ca.w a gmail.com> ha escrit:

> A mi particularment aquests <> quan la sortida no té número, no m'agraden
> gens i no els hi trobo el sentit. Si no tenen número jo crec que
> senzillament s'ha de deixar el camp ref en blanc. El renderitzador ja se
> n'ocuparà de posar-hi el nom o el exit_to o el que li doni la gana de fer.
> Els del tipus <f> em semblen una manera força lletja de retolar-ho però com
> a mínim aporten certa informació. Perquè els <> la impressió que em donen
> és que només ocupen lloc al mapa omplint-lo de caràcters sense utilitat.

+1
I insisteixo, em sembla que és un tema prou important com per discutir-lo a
tagging.

Tampoc no m'agraden els noms en anglès a les autopistes catalanes. Si hi ha
> una sortida a una àrea de descans per què ha de dir "rest area" com a nom
> de la sortida? O "beach" per a una platja, o "harbour" per un port o
> "airport" per a un aeroport. Els camps de nom estan pensats com a camps
> llegibles per humans, no han de contenir unes paraules claus concretes
> predefinides. Per què hem de triar l'anglès per a descriure aquestes
> característiques? El meu pare no sap anglès i no entenc perquè s'ha de
> trobar amb que una sortida es diu "Palamós harbour".

Totalment d'acord. Entenc que aquests "beach", "harbour", etc... s'han
posat quan hi ha una icona identificativa al rètol.
No seria més lògica una etiqueta tipus
exit_to:places=beach|harbour|center... per exemple?
Perquè no proposem quelcom similar a tagging, jo hi donaria suport.
Entenc que posar-ho tal i com està seria com si a un restaurant xinès que
té per nom Chao Lin li posessim quelcom com name=Chao Lin chinese per
exemple. O al nom d'un hotel hi afegíssim les estrelles que té.

Els meu cinc cèntims ;)
Salut!
--
*KONFRARE ALBERT*