[Talk-cz] Kniha o GPS/Mapování

Michal Kovar megabordel na seznam.cz
Středa Červenec 16 06:52:07 UTC 2008

Protoze jsme se dneska tak hezky rozepsali, uz jen kratce. Prace se
souradnym systemem - ono diskutabilni napasovani importovanyho vektoru na
GPS souradnej system - by nebyl zadny problem v okamziku, kdyz by
existovalo boundingbox rotate/scale. Pravouhly tool na baracky je hezka
vec, ale k cemu mi to je, kdyz je barak nasikmo? Musim to jak tele soupat
bod po bodu. Coz neni problem u panelaku, ale treba obchodni dum Kotva
bych takhle otacet nechtel :)

Ale je pravdou, ze tu brecime na spatnym hrobe a nikdo tady to nevyresi.
Prave proto jsem se ptal, jestli existuje nejaka moznost, jak to z
postscriptu dostat do OSM.