[Talk-cz] Kniha o GPS/Mapování

Kubajz kubajz na kbx.cz
Středa Červenec 16 07:00:55 UTC 2008

Ahoj,

Michal Kovar napsal(a):
> Protoze jsme se dneska tak hezky rozepsali, uz jen kratce. Prace se
> souradnym systemem - ono diskutabilni napasovani importovanyho vektoru na
> GPS souradnej system - by nebyl zadny problem v okamziku, kdyz by
> existovalo boundingbox rotate/scale.
mno coz neni tak uplne pravda, protoze to nebude trpet pouze temito
deformacemi. Na male veci typu dum ano, ale treba na dalnici nepouzitelne
> Pravouhly tool na baracky je hezka
> vec, ale k cemu mi to je, kdyz je barak nasikmo? Musim to jak tele soupat

znovu opakuji, ze rotace v josm je - ve stavovem radku, kdyz cokoliv
oznacis je poznamka: ctrl+shift and drag to rotate selected. Doporucuju
vyzkouset...
> bod po bodu. Coz neni problem u panelaku, ale treba obchodni dum Kotva
> bych takhle otacet nechtel :)

ja taky ne...
> Ale je pravdou, ze tu brecime na spatnym hrobe a nikdo tady to nevyresi.

protoze zrovna tohle uz z meho pohledu JE vyreseno
> Prave proto jsem se ptal, jestli existuje nejaka moznost, jak to z
> postscriptu dostat do OSM.

kdybys to dostal do SVG, je to jen XSLT transformace. Ale EPS neni
neprekonatelny problem. Knihoven na cteni postscriptu bude cela rada a
udelat z toho pak vybliti do OSM nebude tezke. Otazka je - kolik lidi to
pouzije? Kdyz budes mit chvilku, schvalne mi posli nejaky EPS a k tomu
pro jistotu i kus vyrezu z mapy, kam by to melo prijit. Ono bude potreba
totiz tomu prevodniku take nejak rict, kam to zhruba ma umistit a v
jakem meritku.