[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Martin Kokeš shr3k na typo3-hosting.com
Pondělí Říjen 27 20:29:37 UTC 2008

Petr Dlouhý napsal(a):
> Cena za výpočetní
> výkon, který daný objem dat spotřebuje bude jistě řádově nižší.
> Skutečným argumentem by pro mě bylo, kdyby přesnost těch dat byla
> nepřiměřená pro danou metodu mapování, a tudíž by už nebyla zachycena
> žádná další informace o realitě.

Ano stejný názor na to mám také já. S ohledem na velikost celé databáze
se jedná stále o relativně málo dat. Ať tak nebo tak, OSM projekt bude
muset v budoucnu přejít na výkonnější HW případně MySQL cluster, přičemž
osobně raději přispěju nějakým obolusem na něco lepšího než je aktuální
Athlon X2 5200 a 8 GB paměti.

MK