[Talk-cz] Možnost využití dat Povodí Labe

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Pondělí Říjen 27 20:36:36 UTC 2008

Dobre nechal jsem se ukecat. Uploaduji tedy s plnou presnosti a pri
updatech se bude lepe detekovat zmeneny (posunuty) nod. Ze stejneho
duvodu tedy nebudeme spojovat at mame zachovany dibavod idcka.

Soubory budou postupne pribyvat na http://www.web2net.cz/osm/vody/ Mam
pomale pripojeni, ale snad do rana to bude cele. Vse je komprimovano
pomoci 7z, protoze to vychazi asi na 60% oproti bz2....

lines_[001 - 047].7z - zapakovane xml po 10MB linie. Linie jsou
rozvrstveny nahodne po CR bohuzel. Vychazi to z indexu, takze s tim
bohuzel nic neudelam. Bylo by nebezpeci udelat chybu pri exportu.
Vysledne soubory si asi musite spojit pomoci osmosis a udelat vyrez....

areas_[001 - 013].7z - To same ale pro nadrze.

areasWithRelation.7z - Vsechny nadrze, ktere obsahuji relaci.

Celkem tedy 585MB v XML.

Je to tedy pripravene pro import podobne jako u lesu. Zatim prosim
neimportovat, dokud nebudeme vsichni souhlasit.

Prosim tedy o:
- Kontrolu lokalizace
- Kontrolu nazvu rek, rybniku apod.
- Kontrolu nekolika der
- Kouknuti do generovanych XML (staci 1, protoze ostatni jsou dle
sablony) zda jsou vsechny tagy apod. jak chceme.
- Kontrolu licence :). Ja vim, ze s tim porad otravuju, ale asi je to
nejvice dulezite...

Jeste dodelam ty brehy (riverbank).