[Talk-cz] Duplicitni uzly

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Pátek Srpen 28 18:22:24 UTC 2009

Aleš Janda napsal(a):
> [...]
>
> Duplicitní oblasti jsou vidět v Merkaartoru (lze je nastavit poloprůhledné, a
> když jich je víc přes sebe, tak je barva sytější, takže je to vidět), čili by
> možná šlo udělat to částečně ručně. Jako první by ale šlo smáznout všechny domy
> obsahující „?/“ (každej dům s č.p. je popsaný jednou takhle divoce a jednou
> správně). To lze jedním vrzem zase jen v JOSM. Ovšem i tak jsou některé domy
> přes sebe mockrát a navíc domy bez č.p. takto smáznout nejde - a těch domů a
> oblastí vůbec šílené množství, nevím jestli se do toho má cenu vůbec pouštět.

Obcas neco ruco pomazu, ale je to prace na ... promaz sem tam
(Nelahozeves a okoli) trochu silnice a nejaky plochy, potiz je, ze ta
potvora chce vzdy komplet download oblasti vyskytu, jinak cas od casu
odmita upload, protoze se ty duplicity ruzne krizej ... Cim delsi cesty
tim horsi + nektery veci jsou tam fakt trebas 6x. No aspon to kazdym
klikem smazne hned nekolik bodu.