[Talk-cz] Narodni p?rky; Licence k CZ geodatum; Licence ODbL;

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Prosinec 13 14:53:23 UTC 2009

Ahoj!

> 3) Nechystate se nekdo prelozit ODbL licenci do cestiny? Myslim, ze ji
> za nedlouho budeme potrebovat.

No, ja doufam ze ne.

> PS: Vsiml jsem si ze Petr Dlouhy by radeji vide l licenci CC, mohu se
> zeptat proc? A trebas obnovit debatu...[3]

Tak ja proti ODbL neco mam. Neni to licence ale kontrakt, se kterym
musim souhlasit nez mi to dovoli stahnout si data. Je to hnusny,
matouci text, ktery budou muset vsichni cist, a napriklad neumozni
zaradit osm do linuxovy distribuce tim padem bude nemozny.

Ochranu navic neposkytuje, a dovoluje odvozena dila pod proprietarnima
licencema, coz je neeticke.
								Pavel