[Talk-cz] Tagovani turistickych stezek

Kubajz kubajz na kbx.cz
Pondělí Únor 9 12:49:29 UTC 2009

Ahoj,

prave si myslim, ze vypocet turisticke trasy bude sedet uplne stejne -
zadas tam nejakou konstantni rychlost pohybu a maximalne muzes podle
vrstevnic/sklonu ji upravit - dokonce prave neni treba brat v uvahu ani
polomery zatacek. A bude to sedet uplne stejne - ja to takhle pouzivam
uz leta a je to velice spolehlive. Kdyz clovek jde pesky, tak proste
ujde 3 az 4 kilometry a je vcelku jedno, kudy jde - tedy pokude se
zrovna neprosekava pralesem kolem potoka. A kazdy turista vi, jestli je
denne schopen ujit 20, 30 nebo 50 kilometru i s ohledem na to, kolik ma
v planu ujit nasledujici dny, kde se zastavit na obed atp.

To je duvod, proc si myslim, ze je zbytecne cas vypocitavat nebo sbirat.