[Talk-cz] skolni projekt OSM

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Neděle Srpen 15 16:21:44 UTC 2010

Tohle je super, díky.

Ideální by bylo udělat něco, co by zobrazovalo aktuální seznam chybných
lesů (nebo polygonů vůbec), a průběžně by se to aktualizovalo :-) Jestli
mi někdy zbude čas, možná se toho zhostím.

Jinak konkrétně na chybné lesy už jsem narazil mnohokrát - konkrétně při
dělání http://osm.kyblsoft.cz/3dmapa/ jsem si na nich bezmála vylámal
zuby a musel renderer v podstatě naučit to chování při chybě, jaké má
Mapnik.

Ovšem nějaký automatický upozorňovač (nejen na toto) by se ale opravdu
hodil :-)

Aleš Janda