[Talk-cz] footway vs. path (bylo: N?vod na zakreslov?n? turistick?ch tras)

Mike mike na mikecrash.com
Pátek Srpen 20 08:12:44 UTC 2010

To že to navigace nepoužívá neznamená, že to nezačne používat, pokud ty
informace v mapě budou

Spíš si myslím naopak, že path je braná s velmi malou prioritou (aspoň u
mne), takže se jim navigace pro kola spíše vyhne, spíš to vezme po track
nebo silnici. Path je příliš nedefinovaná a právě ten tag mtb:scale může
její hodnotu zvýšit.