[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Martin Mares mj na ucw.cz
Úterý Srpen 24 14:54:23 UTC 2010

> A jak pozname, kde je ta hranice uzemi obce? Pokud nezakreslim u treba
> obci Mokrsko, Prostredni Lhota, Sejcka Lhota alespon landuse=residential
> polygon obalujici celou obec, tak tuto informaci nemam kde ziskat...

To jiste, ale tak jako tak mi dava daleko vetsi smysl zakreslovat do mapy
hranice zastavby nez dopravni znacky. Je to totiz informace vyuzitelna
i k jinym vecem nez routovani.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
There are two rules to success: 1. Never tell all you know.