[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Úterý Srpen 24 15:01:03 UTC 2010

Ano, ale landuse=residential, neni ta spravna cesta, jak uz bylo dirve
zmineno. Proto tady probiha ta diskuze... Takovy polygon udavajici
boundary=city_limit by vyhovoval obojimu...