[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Úterý Září 14 20:01:48 UTC 2010

Dne úterý 14 Září 2010 20:59:56 Libor Pechacek napsal(a):
> Nevím jaká je obvyklá prodleva mezi projitím a zakreslením.  Já zakresluji
> ihned po návratu z výletu.  Možnost duplicitní práce z důvodu "nestihl jsem
> zakreslit" mi přijde malá.

No já jsem před dvěma týdny projel na kole několik tras kolem slavkovského
bojiště, ale ještě jsem se k zmapování nedostal.

> To je zajímavá informace, nejsem si však jist jak identifikovat ono "kde".
> Když napíšu, že "chybí kus modré mezi Manušicemi a Střelnicí", bude každý
> rozumět?

Šlo by udělat interkativní mapku, kde by se dal zakreslit polygon, nebo
bouning box ohranicujici nezmapovanou trasu.

> Myslím, že kreslení tras KČT je limitováno především rychlostí mapování. :)
> U mě to je kolem 3 km/hod včetně kreslení v JOSMu.  BTW kolik je kilometrů
> tras v ČR? ;-)

Podle Wikipedie bylo k 1. lednu 2008 značeno 39 816 km turistických tras, v
OSM je k dnešnímu dni zmapováno 14 341 km.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: ibarton na fit.vutbr.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz