[Talk-cz] Koordinace mapování turistických tras KČT

MP singularita na gmail.com
Středa Září 15 22:52:38 UTC 2010

> Nevím jaká je obvyklá prodleva mezi projitím a zakreslením.  Já zakresluji
>  ihned po návratu z výletu.  Možnost duplicitní práce z důvodu "nestihl jsem
>  zakreslit" mi přijde malá.

Pokud výlet je vícedenní pobyt, tak prodleva může být větší. Klidně i týden.

Jinak to, že by mě někdo předběhl a zanesl data z mého průzkumu dříve
než já se mi stalo jen jednou - holt když jde X lidí na Bednu a jdou
velmi podobnou trasou, šance že tam bude více než jeden člověk co se
pak bude vrtat v mapě podél trasy už je celkem velká. Ale i tak jsem
tam do dat dal pár věcí, které tam ani tak nebyly, holt každý mapuje
jinak a všímá si jiných detailů (případně jde k další šifře jinudy :)

Ale pokud nejde o organizovanou akci, kde se nahrne na stejnou nebo
podobnou trasu pár set lidí, tak je asi riziko dvojitého mapování
prakticky nulové.

> Myslím, že kreslení tras KČT je limitováno především rychlostí mapování. :)
>  U mě to je kolem 3 km/hod včetně kreslení v JOSMu.  BTW kolik je kilometrů tras
>  v ČR? ;-)

Podle cz wiki to bylo v roce 2002 asi 38 500 km pěších tras v ČR.

Martin