[Talk-cz] Import adresních bodů - Nekonzistence cuzk:km a mvcr:adresa

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Středa Září 29 05:29:11 UTC 2010

Ahoj,

v nové verzi dochází k jedné zvláštní věci - v souboru fixme se vyskytují
body označené jako duplicity, které tam jsou pouze jednou. Jedná se o
chybu, nebo jsem něco nepochopil? Nemůže jít například o body, které se
označí jako duplicita, ale pak se sloučí do jednoho protože jsou blízko
sebe? Takový bod se vyskytuje například v obci Všenory.

--
Petr Dlouhý