[Talk-cz] zákazy odbo?ení v Praze (odli?ovat lze/nelze a smí/nesmí se?)

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Duben 21 12:37:04 UTC 2011

hoj

> Nicméně při jejich mapování mi připadá poněkud nevhodné mapovat stejně
> zákazy typu "na silnici zapomněli namalovat šipku"[3] nebo "někdo si
> usmyslel"[4] i zákazy typu "projeď jinudy"[5] "zde odbočovat je
> sebevražda"[6] případně "tu betonovou zábranu opravdu neobjedete". První
> typ zákazu je často porušován, neboť projet s ním danou oblast je mnohem
> komplikovanější (a dokonce ani policisté si z něj většinou nic
> nedělají), poslední je velmi důrazný.
> [3] http://www.openstreetmap.org/browse/relation/1531050
*** Ceskomoravska  - sipku nikdo nezapomnel nakreslit, jen je otazka
zda jeji absence zakazuje otaceni. To mi ze zakona jasne nevyplyva.

> [4] http://www.openstreetmap.org/browse/relation/1546554
*** Vitezna x Janackovo - asi chyba, nebo tam bylo docasne znaceni

> [5] http://www.openstreetmap.org/browse/relation/1549266
*** Resslova x Rasinovo - IMHO v poradku, vodorovne znaceni jasne rika
ze jediny mozny smer jizdy je primo.

> [6] http://www.openstreetmap.org/browse/relation/1549263
*** Reslova x Ditt., - IMHO v poradku, nez slozite kreslit zminovanou barieru...

> Nevím, jak jsou na tom jiná města a země, ale v Praze bych skoro navrhl
> tag:
> violating_is_safe=(yes|partially|no|impossible|use_other_way)
*** IMHO je to nadbytecna a tezko overitelna dojmologie z jizdy

ha
hanoj