[Talk-cz] dibavod: vodn? toky uvnit? vodn?ch ploch

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Únor 24 10:24:26 UTC 2011

> Aly my přece jen malujeme obyčejnou mapu. OSM nikdy nebude sloužit jako
> relevantní zdroj dat. V systému, kde si každý může nakreslit co chce to
> prostě nejde. OSM bude vždy využita jen pro mapu a navigaci
*** na to by mozna stacilo malovani z Windows nebo Inkscape. Ale pokud
uz chci jenom obycejny routing, nebo efektivni vykreslovani mapniku
tak to malovani nedostacuje.

> nikdy ji nebude používat někdo, kdo potřebuje spolehlivá, zaručená a ověřená data.
*** ja ji proto v praci pouzivam a proto do ni take vkladam data. A je
pro mne rozdil, zda se jedna o data s moznosti chyb (existuji v kazde
geodatabazi) nebo ze si to dela kazdy po svym a je to nevyuzitelne.

> Navíc když si někdo stáhne jen data vVltavy, tak to má stejně bez břehu
> a je to jen nic neříkající čára.

> A pokud v ní bude díra, tak aspoň ví, že tam je něčím přerušená. Jak by to jinak poznal?
*** trebas prekryvne operace nad vektorovymi daty? Ale zpatky
prerusene linie uz nespoji

> Navíc není problém kouknout na konečný node a zjistit, kam je připojen (přehrada, rybník).
*** no nevim, kouknout se na spolecny nod muzu jen pokud mam API.
Verim ze OSM neni svet sam pro sebe.

PS: Rybniku lze taky rikat vodni plocha od riverbank se lisi jen tim,
ze ta voda je viceme stojata. Smazeme linie rek pod riverbank?

hanoj