[Talk-cz] dibavod: vodn? toky uvnit? vodn?ch ploch

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Únor 24 10:35:27 UTC 2011

Ja mam napad - nebudeme zanaset do dat nic, co neyuziju ja ve sve skvele
mape predzahradky u sveho domu a ostatni data tim, ze jsou zbytecna
smazeme :)

I tak by se k tomu totiz vlastne dalo pristupovat. Je nadmiru sobecke
ponechat routing ridicum silnicnich vozidel a tem, co se pohybuji po
vode tuto moznost odeprit.

P.S.: ted jsem si predstavoval algoritmus, ktery z Orlicke prehrady
zpatky vydedukuje cestu toku. Orlik je jeste mozna hezky, ale co treba
Svihov nebo Vranov nad Dyji! Fuj, psat bych to nechtel...