[Talk-cz] dibavod: vodn? toky uvnit? vodn?ch ploch

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Čtvrtek Únor 24 11:05:52 UTC 2011

MP napsal(a):
> Navrhuji ty vnitrni useky zacit pretagovavat napr. na waterway=waterflow
> (pripadne pak dodat waterflow=stream|river|... pokud se ma zachovat i toto)
> Pokud se pak pozdeji dohodne jine znaceni, pujde to pres xapi snadno
> vsechno vytahat, v JOSM behem par vterin hromadne pretagovat a hned zas
> uploadnout. Alternativne to pujde skoro stejne tak dobre najednou
> smazat, pokud se tak dohodne :)

Nevidím v tom přínos, jen zbytečnou práci navíc. V prvé řadě, by se měl
opravit způsob renderování mapy na hlavní stránce OSM (bug report už
existuje) - což je vlastně důvod proč na tohle vůbec došla řeč.

Já se domnívám, že po odstranění plochy rybníku/přehrady z mapy, by tam
mělo zůstat to samé, co uvidím v reálu, pokud ten rybník vypustím. A
ještě jsem neviděl, že by na jedné straně ten potok/řeka zmizely a u
stavidla byl nový pramen.

Navíc spojité (a propojené) vodní cesty jsou dobré, jak už bylo zmíněno,
pro spoustu jiných věcí - počínaje odpovědí na otázku "kde tenhle tok
pramení?", přes obyčejné spočtení délky vodního toku, až po ryze
praktický routing po vodních tocích (stejně jako se to dělá v ulicích
města).

Petr