[Talk-cz] Označení rychlostních silnic

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Sobota Únor 26 16:47:13 UTC 2011

2011/2/26 Tomáš Hermann <locutus.th na seznam.cz>:
> Když pominu rozdělení dle legislativy, ale podívám se z pohledu mapy
> respektive navigace. Tak mezi dálnicí a rychlostní silnicí není v konstrukci
> v dnešní době rozdíl. Dálniční známku na rychlostní komunikaci taky musím
> mít. Proto by mi přišlo logické je značit jako motorway. Myslím že je větší
> rozdíl mezi rychlostní silnicí a nějakým čtyřpruhem, kde jsou úrovňové
> křížení, rychlost max. 90, než mezi dálnicí a rychlostní silnicí kde na obou
> je max rychlost 130.

Ale ony se znaci jako motorway, maji tag motorway=yes.
Na kazde mape jsou d a r silnice rozliseny.
Rozdil je navic jasny, jsou to znacky kterymi se znaci.
Existuji 2 znacky, tak mame dvoji silnice, a tak to bude dokud znacky nezrusi.

Wiki opravim pokud to uz nekdo neudelal.
--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz