[Talk-cz] "Infikovan?" data

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Neděle Červenec 3 21:08:17 UTC 2011

Pavel Machek napsal(a):
> Nova licence se mi nelibi, a hodne se mi nelibi zpusob kterym OSMF
> nuti lidi do zmeny.

Ahoj,
čistě ze zvědavosti - co se ti konkrétně na nové licenci nelíbí?
Osobně přispívám proto, že vylepšuji "free" mapu, kterou můžu já i
ostatní používat více méně, jak se jim zlíbí. Právnickou problematiku
jsem příliš nestudoval, tak mi není jasné, co je na ní tak špatného, že
se někteří lidé rozhodli raději nesouhlasit s přelicencování svého
příspěvku (i přes zjevné budoucí negativní dopady na celkový stav
projektu - ať už to skončí tříštěním databáze, předělávním již jednou
zmapovaného, nebo úplně jinak).

Díky,
Petr

PS: Jen pro pořádek - naprosto respektuji rozhodnutí všech, co novou
licenci odmítli a nehctěl bych aby bylo výše uvedené pochopeno jinak.
Jen mě opravdu zajímá jejich motivace.
PPS: A pokud nebudeš mít náladu/čas na vysvětlování, tak tenhle dotaz s
klidem ignoruj ;-)