[Talk-cz] Zadost o kontrolu

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pátek Červenec 22 07:08:03 UTC 2011

souhlasím s názorem, že by se u jedné obce mělo značit pouze jedno landuse rezidential zahnující celé obydlené území obce včetně zahrad a nemělo by se vykusovat podle ulic.
Já označují více landuse rezidential u obcí pouze v případě, že obec je členěna na více částí fyzicky od sebe oddělených například polem
Pražák