[Talk-cz] Oauth strasi?

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Úterý Červen 21 13:57:39 UTC 2011

Zdravím,

situaci ohledně změny licence jsem nesledoval a i když nemám žádný
podstatný podíl na editacích v OSM, rád bych si udělal obrázek o tom,
o co jde, a nějak se rozhodnul. Můžete mi prosím někdo stručně
vysvětlit, v čem jsou zásadní rozdíly mezi licencemi? Jaký je hlavní
důvod změny licence? Jaké jsou naopak negativa nové licence, že
někteří nesouhlasí (podle té tabulky s licencí nesouhlasí i druhý
nejčastější přispěvovatel "pavel", který je pořád velmi aktivní).

Jakým způsobem je třeba vyjádřit souhlas/nesouhlas a do kdy?

Věřím, že tyto informace stručně a jasně shrnuté pomohou i dalším.

Díky
Honza