[Talk-cz] Oauth strasi?

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Úterý Červen 21 15:08:51 UTC 2011

Jakub Sykora píše v Út 21. 06. 2011 v 16:20 +0200:

> - to znamena, ze "hodni hosi" legalne nemuzou vlastne data pouzivat a
> "zli hosi" je muzou beztak vyuzivat jak chteji

Takže chápu-li to dobře, tak proto, aby "zlí hoši" nemohli kopírovat mou
práci, tak "hodní hoši" čtvrtinu mé práce zničí.

S novou licencí jsem souhlasil. Souhlasil jsem s tím, aby mé příspěvky
byly public domain. Ale hrubě nesouhlasím s tím, aby se mé příspěvky
mazaly z jakéhokoliv vnitřně politického důvodu.

Pokud to provedou, projektu OpenStreetMap předpovídám budoucnost
XFree86. Ten projekt také dodnes existuje a vydává své verze, ale téměř
všichni uživatelé utekli po vnucené změně licence k forku - k Xorg.
--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx