[Talk-cz] silnice - bod rozdělení na 2 ways není křižovatka - jak značit?

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Květen 19 11:55:48 UTC 2011

> Před nedávnem jsem zde diskutoval rozdělení silnice, která má uprostřed
> fyzickou bariéru, na 2 ways.
> http://www.openstreetmap.org/?lat=50.075389&lon=14.416271&zoom=18&layers=M

*** ten graficky dojem z toho ulicniho grafu je pro mne velmi matouci.
Na wiki jsme kdysi napsali, ze dvojite way se kresli tehdy, pokud jde
o silnici se strednim delicim pasem.
Resslova by mela IMHO byt jedna way v cele delce, protoze ulice je v
cele delce priblizne stejne sirky a neni delena strednim delicim
pasem. Routovaci problemy bych resil routovacimi pravidly, ne
topologii grafu.

PS: zadnou pozitivni odpoved na routovaci otazky nemam

hanoj