[Talk-cz] rúian - struktura dat adresních bodů

Miroslav Šulc fordfrog na fordfrog.com
Neděle Srpen 5 16:19:00 UTC 2012

tak jsem ještě narazil na tabulku rn_vusc (vyšší územně samosprávné
celky), což by asi měla být obdoba krajů (aspoň podle obsahu):

ruian_new=# select nazev from rn_vusc order by nazev;
        nazev
----------------------
 Hlavní město Praha
 Jihočeský kraj
 Jihomoravský kraj
 Karlovarský kraj
 Kraj Vysočina
 Královéhradecký kraj
 Liberecký kraj
 Moravskoslezský kraj
 Olomoucký kraj
 Pardubický kraj
 Plzeňský kraj
 Středočeský kraj
 Ústecký kraj
 Zlínský kraj
(14 rows)

tím by teda měl být třetí body vyřešený.

ff