[Talk-cz] Administrativni hranice z RUIAN

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Čtvrtek Srpen 30 15:56:11 UTC 2012

jzvc wrote:
> Aktualni stav hranic je, ze jsou dost nepresne (+- metry az desitky
> metru). Par useku sem zpresnil jak se dalo (dle KM) a je na nich note
> "nesahat, presne ..." (prevazne okres teplice). Predpokladam, ze pokud
> je bod hranice do rekneme tech 10m od bodu v RUIAN, a "sirokodaleko"
> neni zadnej jinej, lze jej prohlasit za "ten bod" a posunout jej do nove
> pozice. Na useky mezi takto detekovanymi body bych pak asi doplnil
> chybejici z RUIAN. Vyhoda je, ze nebudu nic delat s vlastni way = zadny
> aktualizace relaci ...

Nahradit v relaci jednu cestu za novou není žádný problém.
Naopak provést poctivě analýzu, jakou navrhuješ je řádově složitější
problém (a taky mnohem náchylnější na chyby).

> [...]
> stavajicimu stavu (plot, vodni tok, ...)
>
> Asi bych navrhnul zjistit:
> 1) pocet hranic, ktere jsou vedeny jako ciste samostatne objekty (=
> nikde nesdili zadny usek ani body s nicim jinym). U tech bude
> aktualizace asi celkem bezproblemova.
> 2) pocty hranic se soubeznyma cestama - mozna rozpadnout na ruzne typy
> (voda/silnice/...)
>
> A podle toho kolik z toho vypadne bych resil co s tim dal. Podle me bude
> drtiva vetsina hranic vzhledem k predchozimu importu nenapojena nikam a
> tech problematickych useku by nemuselo byt mnoho.

Bez obalu řeknu, že se mi příliš do téhle analýzy nechce... nějaký jiný
dobrovolník? Ale už nějakou dobu se snažím udržovat hranice v
konzistentním stavu, takže mám trochu přehled - objekty napojené na
hranice jsou spíše výjimkou.

Obecně mi není moc jasné, jaký problém se snažíš vyřešit - že se při
aktualizaci ztratí informace o napojení? Rozhodnout, jestli napojení
stále platí nebo ne, stejně musí člověk. Třeba tak, že se podle logu
aktualizace podívám ručně na danou oblast. Plně automaticky to
rozhodnout fakt nejde. Nevidím žádný přínos v zesložiťování nastíněného
algoritmu aktualizace.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk