[Talk-cz] MTB mapa

Martin Tesar osmmtb na gmail.com
Úterý Leden 24 23:16:22 UTC 2012

Ahoj,

Dne 24. ledna 2012 21:32 Tomáš Kratina <t.kratina na gmail.com> napsal(a):

> To access=private u tracktype=grade1 nepomohlo, stale je ta
> prijezdovka vyznacena jako mtb:scale=0

pomohlo, jenom proste trva, nez se to vsechno prekresli, casto dele nez
tyden. Kdyz si das tu cast mapy vyexportovat, bude to snad v poradku.

A jak docilit toho, aby na mape byly takove ty sipecky kopce, nastavil
> jsem nekterym usekum incline, ale tedy jen up/down protoze presne
> nevim kolik tam je, nekterym jsem dal i mtb:scale:uphill ale na mapach
> stale sipkama kopec vyznaceny neni, je tam nejake skryte pravidlo kdy
> se to renderuje a kdy ne ? Dik

Pravidlo je takove: (mtb:scale:uphill >= 3 AND incline in (up,down)) OR
(mtb:scale >= 2 AND incline in (up,down))
Vychazel jsem z popisu na wiki a z toho, jak se mi z terenu zdalo uzitecne
na sklon nekterych useku upozornovat (okoli Brna). Chtelo by to zobrazit
vice informaci, ale jeste jsem nevymyslel jak. A taky zohlednovat dalsi
hodnoty incline, ale kdyz jsem to zhruba pred dvema lety psal, tak jich
bylo dost malo.

Martin