[Talk-cz] OSM Inspector a stav přijetí licence

hanoj ehanoj na gmail.com
Středa Leden 25 10:15:35 UTC 2012

> 1) Přesně popsat jak import dat probíhal - tj. kdo všechno data
> upravoval a připravil pro import (a jakými nástroji). To je potřeba pro
> rozhodnutí jestli si pavel může nárokovat copyright, viz:
>
> Na něco si vzpomínám, něco jsem vyčetl z wiki, prosím o doplnění/opravení:
*** lze take progooglit talk-cz

> * HS-RS - Jachym Cepicky dodal shapefily, hanoj vyfiltroval duplicity a
> Pavel Machek data zkonvertoval do .osm formatu a uploadoval. [wiki]
*** souhlasi

> * UIR-ADR - ???
*** Tomas Kolda udelal, Pavel 13.9.2008 importoval
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/2008-September/001734.html

> * dibavod - ...
> Vodní toky pomocí těch skriptů připravil a uploadnul pavel.
*** import dibavodu je neprehledy, protoze mel vice ruznych vrstev
(vodni plochy, koupaliste, baziny, reky, jezy, ...), snad by sel
vypatrat dle changeset a talk-cz. Pavel kazdopadne delal shp2osm a
import, veskere konflikty a upravy se resili po importu.

> 2) Padl dotaz na jkjk (2. největší přispěvatel v ČR odmítající ODbL),
> jestli by pomohlo kdyby mu napsali osobně, nebo je podobně jako pavel
> utvrzený ve svém "ne". Máte někdo tušení jestli se ještě někde okolo OSM
> vyskytuje? Nedělal také některé importy podobně jako pavel?

*** jkjk myslim importy nedelal, byl proste jen velmi aktivni a nejen v CR.

http://www.openstreetmap.org/user/jkjk/edits?page=46
http://osm.kyblsoft.cz/statistiky/grafy/jkjk-velky.png

hanoj