[Talk-cz] import budov

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Pátek Červenec 27 11:20:37 UTC 2012

Ahoj,

teď z toho nechápu, zda si aplikaci představuješ jen jako evidenční
nebo zda aplikace má provádět vlastní import (resp. s ním výrazně
pomáhat).

Tedy za zásadní považuji porovnání současných OSM dat s daty RUIAN a
následné provedení změn (posuny stávajících bodů, opravy tagů,
zachování stávajících tagů, doplnění chybějících tagů, ...).
Samozřejmě s tím, že proces bude pod manuální kontrolou člověka, který
bude import provádět (tedy nikoli plně automatický, ale
poloautomatický). O těchto funkcích se v popisu nezmiňuješ.

Honza