[Talk-cz] Ruian jako zdroj dat

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Listopad 28 19:50:36 UTC 2013

> nejsem robot, ani si (prozatím?) automatickou aktualizaci nedokážu
> představit. Proto ten název účtu...
*** (ne)automatizace importu nijak nesouvisí s podstatou účtu

> Nikde jsem se nedočetl, že by název účtu měl být odvozený od zdroje
> importovaných dat.
*** docela pomůže těm ostatním v mraneništi že se ferdovi říká "ferda"
a ne "malej mravenec"

> Ano, uznávám. Jsem špatný čtenář a ctitel pravidel...
*** Nerozumím, proč to stále opakuješ, raději si zkus něco přečíst.

> Nepřipadá mi že bych svoji činností poškodil ostatní editory a uživatele.
> Naopak jsem jejich chyby odstranil a skryl do historie OSM.
*** hodnota dat není jen v jejich (pochybné) existenci v OSM, ale také
to, že je o nich hodnověrný popis jak vznikly, proč to tak bylo, jak
se s daty nakládalo, proč tak bylo nebo nebylo uděláno, co chybí, jaké
jsou možnosti pro ty ostatní k pokračování a dále přesnost, úplnost,
pokrytí, atributová homogenita se staršími daty, řešení konfliktů,
následných změn, aktualizace...

> Nebo narážíš na to, že jsem se o řešení nepodělil s ostatními? Pokud někomu
> napíšu, co všechno musí zvládnout sám, spolehlivě ho odradím (bohužel).
*** Tak to je asi nedorozumění. Cílem není psát prosebné maily, ale
popsat to co delas na wiki.

ha
hanoj