[Talk-cz] Ruian jako zdroj dat

Miroslav Šulc fordfrog na fordfrog.com
Pátek Listopad 29 09:47:28 UTC 2013

ahoj,

v souvislosti s tímhle tématem bych jen chtěl připomenout, že je zde v
poměrně pokročilé fázi, ale stále nedokončený (z důvodu mého
zaneprázdnění) projekt pro (polo)automatický import a aktualizaci
adresních bodů: https://github.com/fordfrog/ruian2osm/tree/next_release

navíc se dá využít i čistě jen pro kontrolu třeba jen určité oblasti, co
chybí, co je tam navíc, zda jsou mezi adresními body odchylky a jak
velké (to vše umí už teď). samozřejmě pokud by se našel někdo, kdo by
ten projekt dokázal dotáhnout do konce v souladu s nějakými zdejšími
pravidly, tak by to byl určitě hodně velký přínos pro mapování čr.

ff