[Talk-cz] CzechAddress zahájil ?innost a je?t? není zabanován

osm na propsychology.cz osm na propsychology.cz
Středa Duben 2 10:10:46 UTC 2014

Ahoj,

On Wed, Apr 02, 2014 at 05:56:42AM +0200, Dalibor Jelínek wrote:

> Cau,
> tak ja bych se teda pridal. ;-)
> Jen nemuzu najit zadny misto, ktery by bylo bez adres.

Zajimave. V okrese Vyskov skoro zadne adresy nebyly, ted uz jsou :-)

Tip: okres Kromeriz

> Muzes mi prosim udelat soubor s okolim vesnice Kvilda?
> Muze to byt i vetsi okoli, pac tam toho moce neni,
> ale zase ne 50 000 adres na ses hodin. Spis neco na hodku. ;-)

Poslu ti Kvildu, coz je 164 adres na trenovani. Okoli Kvildy -
zkouset kruh kolem Kvildy a strefovat se tak dlouho, az se
strefim do spravneho poctu adres, to se mi tedy nechce.

> A ten navod by se fakt hodilo  dat na wiki.

Navod slibuju, tedy spis FAQ typu:

druh varovani -> nejcastejsi priciny -> reseni

ale drive nez o vikendu se k tomu nedostanu :(

--
Petr