[Talk-cz] Hlášení chyb RUIAN přímo z JOSM

Petr Souček soucekp na atlas.cz
Pátek Duben 25 19:59:53 UTC 2014

Dobrý večer,

nejdříve bych Vás chtěl ujistit, že ČÚZK jako správce jednoho ze základních registrů RÚIAN má určitě zájem o zpětnou vazbu od uživatelů. Je to jeden ze způsobů, jak zkvalitňovat data RÚIAN. Rádi od Vás vaše připomínky, reklamace převezmeme a budeme se snažit je ověřit a opravit.

Chtěl bych se zeptat o reklamaci jakých údajů uvažujete?
- o definiční body adresních míst
- o definiční body stavebních objektů
- o definiční body parcel
- existenci adresních míst, stavebních objektů
- atd.

V současné době připravujeme automatizovanou linku na příjem a distribuci reklamací některých údajů. V obdobné podobě jako u definičních bodů parcel a budov, které se vedou v ISKN, viz http://data.cuzk.cz/defbod/reklamace.php. V těchto případech jsou údaje předávány na příslušné katastrální pracoviště (dnes jich je celkem 97 v celé republice), které ji řeší. V případě dalších údajů vedených v RÚIAN (adresní místa, stavební objekty, atd.) to bude trošku složitější, neboť reklamace budou řešit editoři těchto údajů, kterými jsou stavební úřady a obce.

Rozhodně nám jde o to, abychom data získali ve strukturované podobě, např. v XML.

Pěkný víkend přeje

Petr Souček

---
Ing. Petr Souček, Ph.D.
Český úřad zeměměřický a katastrální
Odbor správy dat, vedoucí oddělení provozních analýz a programování
Pod sídlištěm 9/1800, 18211 Praha 8